Den billigste, glem det!

Ville det ikke være fantastisk, hvis vi fik få den billigste pris på alt. Jeg ved, jeg ikke ønsker den. Ønsker du? Du stræber efter at få den billigste automoblie? Den billigste mobile hjem til at leve? Det billigste sted at spise? Stedet for at kigge efter de billigste vi har tendens til at kigge efter værdi for vores penge. Vi kender vi alle arbejde hårdt for vores penge og vil gerne blive kompenseret, hvis vi skal give det.
Den første ting en køber bør kigge efter er, hvis han er at sammenligne æbler med æbler. Enhver person, der har været i Kina siden sidst kan fortælle dig, at du kan finde en knockoof Louis Vitton håndtaske til $10,00, $20,00, $50.00 og $100,00. $10,00 taske ser godt fra en afstand, men tæt du kan mærke det ikke er en rigtig en. $20,00 taske ser rigtige, indtil du ser de synes. $40,00 taske ser perfekt på ydersiden, men indvendigt er mærkbar anderledes. Endelig er $100,00 taske en identisk taske, der kan narre selv arbejdstagere på Louis Vitton.
For det andet bør du kigge efter pålidelighed. Hvis du har brug for varer til en bestemt dato og gemmer 5% beskæftiger sig med ét spørgeskema leverandør, Tænk hvad der ville ske, hvis de er for sent. Hvis du kører et salg på en vare, annoncere dette startdato og derefter ikke har merchadise, tænke på indvirkningen på din virksomhed. Dit firmas image er ikke set positivt, for det andet sandsynligheden for, at denne kunde vende tilbage til din butik til en kommende salg er usandsynligt og dit annonceringsbudget var spildt. Nu hvor meget var 5% besparelser værd?
For det tredje ser på indirekte omkostninger. Min virksomhed løsninger blæk har oprettet mange virksomheder på vores e-commerce bestilling systemer til udskrivning og salgsfremmende produkter. En daglig frygtede rutine for de fleste store virksomheder bestilling af visitkort. Tid til at kompilere en liste, fax eller e-mail, modtager et bevis, kontrollere med slutbrugeren, returnere bevis eller foretage ændringer på beviset, alle tager lang tid. Sammen med denne gang virker idéen om at fastholde en data base for fremtidige ordrer som en rigtig god idé, som selv fremskynder bestillings processen yderligere. Ved at give vores kunder instant proofing vi kan gemme dem hundrede timer årligt. Dette er en direkte omkostningsbesparelser ikke normalt kiggede på, den anden er, at disse medarbejdere kan bruge deres tid mere effektivt at gøre deres virksomhed mere effektiv og økonomisk. Den smartere større virksomhed har indset dette, nu midten størrelse virksomheder kommer om bord. Et andet eksempel på dette er mobiltelefoner eller brombær. Den månedlige købspris af disse elementer er helt sikkert mere end at finde en offentlig telefon og lægge i et par mønter eller købe et telefonkort. Men grunden de fleste mennesker bruger disse elementer er, at det sparer os tid, tillader os at multitaske andre elementer, der er mere til gavn for vores virksomheder.
For det fjerde, nogle gange er det en følelsesmæssig beslutning og ikke en rent økonomisk. Hvis alle virksomheder kiggede kun på bundlinjen, ingen virksomheder ville have corporate suites, ingen ledere ville være drivkræfterne luksusbiler, deres ville være ingen Ritz Carlton hoteller, ingen luksus udvikling eller ejerlejligheder. Hvis der ville ingen af disse ting liv være en masse mindre interessant. Vi kunne findes, men ikke virkelig leve godt. Hvis du gerne vil vide mere om virkelig at hjælpe drop din virksomhed mig en note på steve@solutionsink4u.com.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.